10. 12. 2007

10. adventní zastavení

Tak nevím, jestli jsem Vás všechny spíše nezmátla. Přednášky jsou zde částečně trošku rozšířenější, než byly ve skutečnosti (ono to byly vlastně navíc semináře) a doplňující témata zazněla jen některá (Maslow, Montaigne a Rabelais, Kohlberg), ostatní jsou zcela nová, vlastně jen skutečným doplněním k pochopení tématu a pedagogiky vůbec. Snad jsem Vás tím množstvím moc nevyděsila.... Ještě nám chybí pojetí učitele a složky výchovy a metody a zásady a principy výchovy a alternativní školy a Komenský a výzkum v pedagogice a kdo ví co ještě :-) (tak se divím, že je i o čem psát - tak se ani Vy nedivte, ono je skutečně o čem). A to ještě nevíte, že mám chuť rozšířit rubriky, třeba o pohádky... ale nevím, nevím, ať Vás, co sem chodíte, nezahltím zcela.
Už je ale opět noc, nastala hodina duchů, je čas jít spát.
A - ještě jsem slíbila, že zde vložím i seznam otázek, aha, tak ještě i to.... sem musím nějak vložit, ať vlastně víte, co se po Vás u zápočtu či zkoušky bude chtít.
Přeji Vám krásný týden, hezké dny, přes den plno pohody a v noci hezké sny...
10. adventní otázka
Jaký je rozdíl mezi vzděláním a vzděláváním? Uměli byste popsat svými slovy školský systém v České republice? Našli jste si již na stránkách MŠMT desatero školáka v rámci RVP? Co to vlastně je? Učíte se podle Bloomovy taxonomie kognitivních cílů?

Žádné komentáře: