31. 12. 2007

upřesnění povánočního překvapení

Protože se množí dotazy, jak to vlastně s tím zápočtem bude, tak ještě jednou - Vy, kteří jste se zúčastnili našeho putování (a vcelku všichni úspěšně), již nemusíte na zápočtový vědomostní test. Pro některé to znamená - pro ty, kteří mají pouze zápočet - že splnili podmínku a nemusí už nikam chodit, (ale pokud přijdou, nevyženu je). Ale z data na netu se prosím neodepisujte, neměla bych Vám pak kam ten zápočet napsat, zmizeli byste mi z elektronického indexu. Ale v podstatě to znamená, že "zápočtoví" mají pedagogiku splněnou. Pro ty pak, kteří mají u mne zkoušku, odpadá vědomostní test a jen si krátce popovídáme. Na vypracování seminárních prací se nic nemění (bylo by to nespravedlivé vůči těm, kteří mi je už dali, a z toho bych neměla dobrý pocit).
Ještě jednou vám všem děkuji, že jste si dali tu práci a že se ta naše adventní setkávání docela povedla. Nevím, jak to říct jinak, ale udělali jste mi velikou radost, moc mě to potěšilo.
Hmm - možná, že snad i já Vás trošku potěšila :-)
Tak tedy krásnou poslední noc roku 2007... nebo už ráno?
P.S. Slíbila jsem Vám některým, že se ještě ozvu mailem. Asi to už nestihnu do konce roku, ale mám k jednotlivým Vaším adventním odpovědím poznámky, a chtěla bych je Vám každému osobně přeposlat. Snad se mi to podaří a zvládnu to v nejbližší době. Jinak ještě vysvětlím a doplním tady na blogu některé otázky, třeba B. Němcovou nebo čarodějnice nebo výchovu koček atd... a taky ještě některá témata, která zůstala nedokončená (pedagogický výzkum například).
Mějme se tedy všichni moc krásně v roce 2008 :-)

Žádné komentáře: