10. 2. 2008

Únorová setkání v Tohu vabohu - divný sen

Přežili jste tedy neděli Pučálku?
Mně se zdál už podruhé za poslední týdny hodně zvláštní sen - byl konec roku, Silvestr r. 2008. Všichni kolem slavili, jen já se divila, proč se tak brzy zase slaví, vždyť jsme teprve v únoru, tedy vlastně na začátku roku. Ale všichni se na mě divně koukali a tvrdili, že rok už je za námi - a já si nemohla vzpomenout, co se tedy událo v únoru, v březnu a pak na jaře, v létě - čas se mi prostě zastavil v těchto dnech a víc nic... Bylo to divné a děsivé. Už se mi zdálo ledacos, ale něco takového ještě nikdy. Leží to na mně jako podivná můra - a tak Vám to píšu (a omlouvám se za to), ať s tím zvláštním pocitem nejsem tak sama.
A zítra začíná nový semestr.
Snad si z něj budu na jeho konci něco pamatovat :-)
Pokud tady někdo jste, přeji krásné, neděsivé sny (o tom, že něco je, ne že není) a pohodový "pučálkový" týden.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, paní Doktorko. Jak jsem četl Váš příspěvek o Vašem snu, docela mne zamrazilo, ale zamrazilo mne ještě mnohem víc,jak píšete, že začíná nový semestr. Končí krátké období relativního klidu. Snad jej všichni úspěšně zvládneme. A o tom snu, zdávají se různé sny. Koukal jsem se do snáře, ale nic jsem o tom nenašel. Snad to byl jen sen, na který se hned zapomene.

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den - trošku jsem se zamyslela, co je asi pro studenty relativně klidnější, jestli zkouškové období, ve kterém se rozhoduje o kreditech a setrvání na škole nebo semestr, ve kterém se zase "musí" někam docházet a být tam a poslouchat a zapisovat a dělat referáty a kdo ví co ještě. Osobně mám raději semestr s přednáškami než zkoušení, které pro mne neznamená relativní klid. Tak ať se nám daří :-)
P.S. Ten sen se mi zdál znova...