21. 5. 2008

Čarodějnický let - po přistání: PODĚKOVÁNÍ

Dobrý den vám všem.
Tak jsem na rozpacích. Dostávám Vaše krásné lety i obrázky zelinky Přiďkumě a vidím, že téměř všichni znáte orsej jarní :-) A myslela jsem si, že Vás všechny odměním tím, že prostě všem zúčastněným uznám zkoušku, ale ejhle -
jsou mezi vámi tací, kteří se nechat zkoušet chtějí a vyjádřili zklamání nad tím, že bych je nevyzkoušela. Představte si, je to neuvěřitelné, ale je to tak...
Takže - všem je zkouška předem uznaná, ale přijít můžete, třeba pro pár slov nebo pro zapsání do indexu, záleží na Vás. Všechny cestovale na koštěti ráda uvidím.
To je ale situace :-)
Všem vám za lety moc děkuji a musím říct, že jsem i hodně překvapená. Celou tu dobu jsem netušila (soudě také podle komentářů, kterých hodně nebylo), jestli to vůbec někdo čte a jestli to nepíšu jen tak do prázdna. O to větší je teď mé překvapení a radost, když dostávám Vaše lety. Až mi chybí slova na vyjádření, jak opravdu moc, moc děkuji.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

My děkujeme Vám, paní doktorko,
za hezké polítáníčko,
proletěli jsme se nad našim světem, trochu jsme nakoukli do Vaší zahrádky a do Vašeho domu.
A vzájemně jsme nakoukli do našich niter. Jen jestli se mi teď podaří přistát!? Aby se mi vznášení nezalíbilo víc než pozeský běh!
Studentka Soňa