14. 3. 2009

Včera byl pátek třináctého.
Den, kdy mě moje maminka přivedla - kdysi před léty - na tento svět.
Pro mne jsou a vždycky byly narozeniny především oslavou mé maminky. Člověka, který to pro mne prostě udělal.
Poděkovat jí však mohu pouze již v myšlenkách, ve vzpomínce nebo na hřbitově.
Možná i proto to byl včera takový smutný, pošmourný a studený den.
Dnes je již venku veseleji, svítí sluníčko, a chlad již nezalézá až do kostí.
Často přemýšlím, proč jsou na světě věci tak, jak jsou. Někdy veselo, někdy zase chladno - venku i v duši a v srdci.
Chtěla bych tomu všemu kolem sebe porozumět, - a léta se mi to spíše nedaří než daří.
Ale jsem ráda, že maminka - že patrně ona rozuměla,
protože jinak bych tady asi vůbec nebyla.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Přeji vám vše krásné do dalších pátků.
EF