19. 4. 2009

Hra

Tak a máme neděli za sebou. A zítra zase pondělí a práce.
Mám štěstí - sice jdu hned ráno do práce, ale jdu do takové práce, která mě baví a kam chodím ráda. A čím dál tím více si uvědomuji, jaký to je super pocit. A že to je vlastně životní výhra, dělat to, co vás baví a nevnímat to, co "musíme" dělat, jako, že to opravdu musíme, ale vlastně jen můžeme, protože si v podstatě jen tak hrajeme...
V životě si vlastně pořád jen tak hraji, vlastně tak, jako kdyby to vše kolem mne bylo zatím jen takovou hrou nanečisto -
a v tom je asi taky zaklet můj problém.
Ještě jsem nepochopila, že to všechno kolem není hra,
ale faktická skutečnost.
Možná.
Asi.
Snad.

Otázka č. 13:
Hrajete si rádi a často?
Co myslíte, je život spíše hra nebo spíše pohádka nebo nic z těchto dvou alternativ?

Otázka č. 6 pro filosofii výchovy:
Život je prý jako karetní hra. Zcela náhodně jsou nám rozdány karty, jedno či dobré nebo špatné, tu hru prostě nějak "musíme" uhrát.
Co si o tomto výroku myslíte v souvislosti s Vaším vlastním životem? Získali jste dobré nebo špatné karty k životu? Jde to posoudit?

Žádné komentáře: