10. 11. 2010

Zastavení třetí

V noci pršelo, dokonce i nad ránem to vypadalo, že nebude hezký den. Aspoň co se počasí týká.
Najednou vysvitlo sluníčko. Takové to podzimní, zbarvené do jemně zlatova. Zahrada je tím sluncem celá provoněná, mokré listí se lepí na boty a klouže pod nohama, a stromy, už téměř holé a bez listí, se lesknou v jeho záři.
Hmm.
Nejde se ale zasnívat a nechat se unášet krásou okamžiku.
Je třeba jít do práce.
Hmm.
Koukat na tváře studentů a přemýšlet, co se jim honí hlavou, - pokud se jim hlavou něco "honí".
Ale i přesto, nebo právě přesto, bude krásný den...
Přeji ho takový i vám všem.

Otázka č. 3 jen tak: Co se vám "honí" hlavou v těchto podzimních dnech?
Otázka č. všetečně vtíravá: Je to někdy i pedagogika?:-)
Otázka č. 3 vážná: Jaké přístupy (kromě toho Vašeho) k pedagogice znáte?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, prosím Vás, těmy přístupy myslíte, pedagogiku normativní, atd.. Nebo těmi přístupy myslíte vlastně vlivy?(pragmatismus,psychoanalýza,atd..) Předem moc děkuji za odpověď.

Miriam Prokešová řekl(a)...

Těmim přístupy mylsím to první, tedy normativní, atd...
zdravím,
miriam prokešová