22. 5. 2011

po pouti

Tak jsme za cílem... ale měsíc máj pořád ještě je, a pouť je májová, tak ještě občas něco v jejím rámci napíšu. Jinak - přichází mi vaše putování, tak pročítám, usmívám se, zamýšlím se, rozesmutňuji se, dojímám se, chvílemi se nadýmám i pýchou, jak jsem dobrá :-)))a rudnu při slovech chvály, a já nevím co všecko, ale celkově mám radost, že se nám naše pouť tak povedla. Otázky byly celkem "výživné", je co číst, na některé odpovědi se zvlášť těším. A moc vám tedy všem děkuji.
Takže zatím, jdu se ponořit do vašich poutí a krásných odpovědí. Snad nezabloudím...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jsem ráda, že jste tady ještě s námi...Lenka

Anonymní řekl(a)...

Pište ještě... I.

Anonymní řekl(a)...

připojuji se k přání "pište"!Každý večer hledám,zda přibyl nějaký příspěvek........