13. 6. 2010

a ještě jednou "poslední chvíle"

Hmm, a ještě se chci pochlubit. Vydala jsem sbírku básniček, jmenuje se to Jen tak, a napsala jsem to jen tak.... na poslední chvíli.
Tak tady pro potěšení napíšu dvě z nich:

Mít vlastní zahradu
Mít vlastní zahradu
není zcela marné
v záplavě květin
stromů
a vlastních snů

na tebe smrt
jen tak nedosáhne


a další pro Vás pro všechny:

Prosebná modlitba k strážnému anděli
















Anděli,
andělíčku můj,
při mně vždy stůj

pro mé slzy i naději
dopřej mi žít

abych už na zemi
pro druhé mohla
podobně jako ty

andělem být







2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

dobré ránko, moc pěkné. A dají se Vaše básničky ještě někde koupit?
Moc děkuji,
Eva

Anonymní řekl(a)...

Upřímnou soustrast s tím grantem :o((, (vím, kolik to dá práce) a blahopřání k narození sbírky :o)))
Přeji příjemný den..
"Netchyně" :o))