8. 5. 2012

zastaveníčka

Tak jsem za minulé dny dostala od vás více než dvěstě e-mailů se zastaveníčky. A fotografie :-) skoro už vím, kdo jste kdo...
Moc, moc vám všem děkuji.
Těším se s vámi se všemi na setkání při termínu zapsání zkoušky.
Mějte se moc krásně. Moc vám všem přeji, ať se vám zápočtový týden a zkouškové vydaří,
miriam prokešová

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Paní doktorko Prokešová, kdy Vám vyjde Vaše habilitační práce?









P. B.

Anonymní řekl(a)...

Paní doktorko, prosím Vás mohla byste mi na Vás poslat jiný email než mia.proki@seznam.cz? Posílala jsem Vám své zastaveníčka, ale píše mi to, že Vaše schránka je plná. Děkuji Omaníková Jana

Anonymní řekl(a)...

Ahoj všichni...
Nic mi do toho není, ale tak se mi chce hvízdat radostí kvůli celému dnešnímu dni... a musím se Vás zeptat, jaký jste ho měli Vy? Byl hodně dobrý, nebo trochu strastiplný nebo tak kliďánko - píďánko... ????

Já plakala štěstím a úžasem. Tak intenzivní zážitek už asi dlouho nezažiju.

Pane Bože, děkuju za každou radost prožitého života. Děkuji Ti, že jsi.

Anonymní řekl(a)...

Paní Prokešová,
na Vaše stránky jsem začala chodit, když jsem psala zastaveníčka. Teď už je nepíši, ale stále sem chodím, neboť Vaše stránka mě dolňují radostí a zapomínám na všechny strasti. Jsem za to moc ráda, mějte se.

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý den, děkuji za všechna zastavení. Opravdu se mi tak zaplnila "neomezená" schránka na seznamu, že nepřijímala už žádnou došlou poštu. Už jsem stav napravila a schránka je opět funkční. Moc všechny zdravím,
mp

Anonymní řekl(a)...

Hovořím teď k jedné osobě. Ona ví, koho tím myslím. Je mi dneška upřímně líto. Doufám. Ne... Věřím, že to všechno nějak dopadne. Ikdybych měla spáchat ten nejhorší zločin, udělám to a budu zatracena. Schválně nepíšu co.... ale něco udělat zlému člověku, který druhým zničil celý jejich život. Aby ona byla šťastná. Takhle tu osobu nemůžu vidět. Láme mi to srdce.