13. 7. 2012

Prázdninově?

Dobré ránko, nebo spíše už dopoledne.
Ptáte se mne někteří, co dělám a jak se mám o prázdninách :-) Děkuji, dobře...
a pak mne ještě někteří prosíte o termíny zkoušek a o zapsání zápočtů.
Sedím u počítače, čtu si to, chystám se  na to, a nechce se mi, přiznávám. Asi nejdříve z toho horka, teď po únavě z toho horka či co, prostě nic se mi nechce. Jo, jen jsem začala psát ještě další blog, na idnes.cz. a tam je to docela zvláštní společnost... Tady mezi vámi mi je podstatně líp.
Musím napsat přes prázdniny dvě publikace, a dnes už je 13. a pátek k tomu. Tak jdu "na to". Vypíšu termíny, dopíšu zápočty, začnu něco dělat. A nadepíšu si názvy těch dvou publikací, co mám napsat, ať mám aspoň něco..., že ano.
Takže co dělám o prázdninách? Hm...
Ono jsou prázdniny? :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No, ony už budou končit:-) Zvu :
V sobotu 28. 7. ráno v sedm začíná týdenní pěší pouť z Fulneku do Slavkovic u Žďáru nad Sázavou.Je to 185km. Při takové pouti se "ničí tělo", čistí hlava, pozvedá mysl. Pro někoho jakoby skupina bláznů, ale stojí to za to. Člověk si zpočátku sáhne na dno své lidskosti a pak vylítne do výšin v nitru. Na konci pouti jsou už nohy tak rozběhlé, že by ušly dalších dvěstě.
http://www.pout.cz/index.php

Asi to nevypadá lákavě a odpočinkově, ale vždycky se těšíme, až se takto zničíme :)) Hezké prázdniny! renata

Unknown řekl(a)...

No tak někdy se vám doma naskytnou horší okamžiky nečekané a bohužel musíte zatnout zuby aspoň teď je to tak u mě. Básničky mě drží v tuto chvíli nad vodou a malování a vymalovávání mandal :) Byla jste skvělá vyučující už se těším na další předmět s Vámi už, aby bylo září. Já se moc těším a to mě ještě čeká zápočet 21.8.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer paní učitelko, přijměte velkou gratulaci k titulu Žena regionu :-)