8. 3. 2015

Den žen :-))

Máme dnes, máme, však víte co... Den žen.
Pchh, s takovým nadšením jsem začala psát, a hned se zasekla.
Žena.
Má být milá, něžná, pracovitá, ctnostná, milující...
poslušná?
Včera jsem někde četla, že se chce vyrovnat mužům. Nebo tak nějak ta věta zněla. Zrovnoprávnit se.
Necítím se být nerovnoprávná :-))
Cítím se být vyrovnaná až tak, že se k mužům už vůbec, ale ani trochu "vyrovnávat" nemusím, nebyla bych už potom žena,
ale cosi jako babobchlap.
A jen v nějakých penězích (že dostáváme méně za stejnou práci) to přece není. O to jsme svobodnější.
Jsem ráda na tomto světě jako žena.
A ten pocit přeji všem (ženám, samozřejmě).
Takže hezký den!

3 komentáře:

quarine řekl(a)...

Vážená paní doktorko,

Moc se omlouvám, že zneužívám tohoto webu, ale psala jsem Vám meily kvůli závěrečné práci a už to dost hoří, neb potřebuji Váš podpis na přihlášku do 15.3. Prosím, budete ve škole v pátek 13.? Dík předem
Karin Strnadová

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, ano, budu v pátek 13.3. ve škole cca od 13.00 hod asi do 14.00 hod. A moc se tím omlouvám všem, kdo se mne ptají, jestli budu v sobotu. Nebudu :-)) Ale jsem domluvena s paní Marek, že všechny přihlášky k závěrečným pracím podepíšu dodatečně, takže nemusíte se obávat. Mějte všichni krásný den, mp

quarine řekl(a)...

Moc dík za zprávu. Chtěla bych se u Vás zastavit, ale kdyby měl vlak zpoždění, tak se přidám k těm, co Vám nechají přihlášku u paní Marek. S přáním krásného dne zdraví Karin Strnadová