10. 7. 2009

Prázdninově...

Prázdninové dny. Dny prázdna.
Nepíšu, protože nemám čím vás obveselit. Je mi totiž smutno. Tak nějak všeobecně. Podívám se na novinky a vidím tam všechno to, co se děje ve světě a u nás a je mi neveselo, je mi truchlivo. A nemělo by.
Nemám ráda prázdniny. Mám ráda léto a cestování a nové kraje a nové lidi, a západ slunce u moře, ale prázdniny nemám ráda. Proč?
Protože končí. A od prvního dne prázdnin jen ubývají, aby neúprosně ubyly a zase nebyly.
Tak vidíte.
A uznejte, toto asi nemá smysl psát a kazit vám tím náladu.
Mějte je tedy krásné a pohodové a usměvavé a spokojené a
nekončící...
a šťastné

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Prázniny sice jendou skončí, ale krásné vzpomínky na ně, na dovolenou, na západy i východy slunce v nás zůstávají napořád. Tyto vzpomínky nás potom zahřívají v době, kdy sedíme za oknem, pozorujeme padající vločky a malby, které zanechává mráz ....
Přeji Vám,ať alespoň zbytek práznin prožijete v optymističtější atmosféře. S pozdravem H.J.

Unknown řekl(a)...

Hlavně ať jsou pestré, pak zbydou alespoň vzpomínky. Prázdniny podle mně netřeba brát tak zle. Život také jednou skončí a žijeme ho tak, aby po nás zbylo co nejvíc. Jen málo lidí bere v potaz, že od chvíle, kdy se narodíme, nastupujeme cestu umírání. Mnoho sluníčka =)

Anonymní řekl(a)...

Taky je mi jaksi moc smutno! Chybí mi moje děťátka ze třídy (prvňáčci a druháčci), doma na mě všechno padá a do toho zlobí mí dva puberťáci :-))! Ale mám strašně ráda prázdninové vůně a voňavé letní večery! Tak nějak mi to hodně připomíná dětství a různé krásné prožitky. A miluji vůni trávy a milovala jsem ranní sečení kosou - to už je ted rarita :-))! Takže, i když mi taky prázdniny připadají smutné, protože moc rychle končí, přesto mají své nenapodobitelné kouzlo a člověk z nich pak může čerpat sílu v šedivých a studených dnech! Přeji Vám veselou a šťastnou náladu a hodně sluníčka nejen na nebi :-))! Moc zdraví A.K.

Anonymní řekl(a)...

Nejkrásnější je těšit se na něco. Když už to pak přijde, to, na co jsme se tolik těšili, rychle to uběhne, brzy je po všem a kolikrát to ani nestálo za to. Nejkrásnější je těšení se.
Snažím se prožívat každý den tak, abych si mohla večer říct, že jsem den nepromarnila.
Pokud člověk ví, že čas opravdu prožil, nejen přežil, promarnil, není mu líto, že je to za ním. Nejen vzpomínky ho pak hřejí u srdce, ale i energie, kterou je člověk,po prožití něčeho krásného, nabitý.
Otevřete oči, srdce a dejte prázdninám šanci.)))
Snažme se na všem najít to krásné a věřte, že to jde. I na tom konci. Vždyť vždy, když něco se končí, něco nového se začíná. Jistě i to nové bude stát za to.
S přáním PROŽITÝCH prázdnin.....