4. 1. 2010

Milo a klidno

Milo a klidno mi je při mém pročítání vašich zastavení, ale vám studentům asi tak není. Nějak dlouho nad každým z Vás sedím, /asi to doufám pochopíte i z těch komentářů), a protože nikoho nechci ošidit, tak mi to déle trvá. Byla jsem upozorněna, že do 3.1. 2010 jsem slíbila odpovědět všem - no jo, velké oči, co to viděly a velká "huba", co to slibovala :-)))
Ale celkově musím říct, že jsem hodně spokojená a krásně se to čte a že mne mnozí přímo nutíte obsáhleji odpovídat a že si píšu, k čemu se musím ještě tady vyjádřit a že mne vůbec hodně inspirujete k dalším myšlenkám a nápadům - moc za to vše děkuji.
Na 6. 1. mi ještě chybí k okomentování 6 lidí, ale všichni jste uspěli, jen to ještě dookomentovat a s každým z vás se chvíli zastavit. "Filosofům" jsem ještě neposlala žádnou okomentovanou odpověď, tak se neděste, vím to, tam jsou odpovědi ještě rozsáhlejší a složitější.
Trpělivost prý ale přináší růže.
Taky je vám přinesu, hmm, tak se nezlobte...

Žádné komentáře: