7. 1. 2010

zápočty OBEC dne 8.1.2010

Dobrý den, dopolední "část" zápočtů těch, kteří se zúčastnili zastavení, je v pořádku, všichni jste splnili, asi šesti lidem ještě dlužím okomentovaná zastavení - sedím nad tím :-)
K odpolednímu dodatečnému termínu, kde je vás deset, jsem se ke komentování ještě nedostala, ale všechny mám již přečtené a vypadá to, že je to také v pořádku.
Jen mne napadá - když vám oznámím, že jste uspěli, přečtete si pak ještě mé komentáře? Některým z vás tam ještě dávám i otázky... ? :-) Možná by mne i potěšila zpětná vazba...
Jinak prosím o trpělivost hlavně zítřejší přihlášené. U nikoho však nevidím problém, i když úroveň je skutečně různá, nad některými se zamýšlím více, jinde méně a u některých je mi líto, že zápočet není klasifikován. A za některá zastavení obzvlášť moc děkuji.
Moc vás všechny zdravím,
mp

Žádné komentáře: