16. 1. 2012

volume

Dva dny mi nešel zvuk na počítači. Byla jsem nešťastná. Mačkala jsem, co se dalo, a ono nic.
V sobotu jsem se s tím smířila.
Ale včera, to už jsem nevydržela, a v čirém zoufalství z neposlušných bedýnek jsem zavolala nejmladšímu synovi.
Po desetiminutové konzultaci problému se mne jen tak mimochodem zeptal, jestli jsem otočila tím čudlíkem "volume" doprava. Že možná to bude v tom.
Urazilo mě to. Přece nejsem úplně blbá, no co si nemyslíš? Namítala jsem.
Ale pro jistotu jsem ten čudlík přece jen otočit zkusila. Co kdyby.
A světe div se,
zvuk mi od té chvíle jde.
Škoda, že tak nejde někdy "otočit" rozumem....

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

máte pravdu ...

Anonymní řekl(a)...

Cogito ergo sum? Nebo jsem, tedy myslím?

Anonymní řekl(a)...

napíšete zase? nebo moc zkoušíte?

Anonymní řekl(a)...

Dnes jsem byla na zajímavé přednášce určené pro doktoranty studující na katedře HV. Vystupoval tam prof. Jan Vičar a řekl zajímavou větu, která mi řekla - holka zbystři, začíná přituhovat a začni makat. I s tím, co mám vystudováno, mám pořád co dělat, abych se prosoukala zdárně k obhajobě diplomové práce. Učí mne mí kolegové doktoranti a já jsem si uvědomila, jak rychle mi ujel vlak. Kde jsou oni, a kde já. Ale zpátky k té větě...

"Ti, kdož nic neumí, nechť táhnou." resp. učí.

Myslel to tak, jak je to psáno, ale on toho umí spoustu a i přesto učí. Jak to? Vystudoval muzikologii, konzervatoř v oboru akordeon a skladbu. V podstatě je obojím. Nejen teoretikem, tak i praktikem a dokonce vytvořil jakousi syntézu obojího. Dokázal propojit teorii s praxí v tom, že skládá vlastní skladby. Není to úžasná kombinace? Skládám mu poctu, protože mne inspiroval natolik, že půjdu studovat taky skladbu. Inspirují Vás občas nějací lidé? Co třeba
Paní doktorka Prokešová? Mne inspiruje dodnes, že je.

Vy víte, kdo píše, Paní P. :-) pěkný zbytek večera Vám přeji.

Angličtina řekl(a)...

Souhlasím, je to přesně tak