17. 9. 2009

Tváří v tvář

Tak jsem tak přemýšlela, a v tom přemýšlení mne a jednoho mého kolegu napadlo, že bychom mohli zkusit uspořádat pro zájemce kurz, týkající se komunikace a interakce mezi dítětem a pedagogem (jakéhokoliv typu). Kurz jsme nazvali Tváří v tvář. Naše setkání by proběhlo ve dnech 21.-23.11.2009 v obci Hrádek v okrese Frýdek -Místek, na chatě Hrádek, a to od pátku 21.11. od 15 hodin a končili bychom v neděli. Cena kurzu by byla 2 700,- Kč (včetně ubytování a plné penze a materiálů).
Jen to tak zkouším sem napsat a vyzvat tím všechny zájemce. Máme totiž k tomu pěkný plakátek, ale tak nějak jej sem jaksi neumím vložit :-))
Pokud byste někdo zájem měli, tak přihlásit se můžete do konce října, tedy do 31.10. na adrese misik.petr@centrum.cz. Bližší informace pak můžete získat ode mne, mailem bych zaslala i ten plakátek :-) Počet míst je omezen na 18 účastníků.
Byla bych moc ráda, kdybych se s některými z Vás setkala... Program máme celkem pěkný a myslím i pro dnešní dobu užitečný a potřebný. Ale zase bych si neměla až tak fandit, že jo...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
vypadá to zajímavě a lákavě, ale můžu se zeptat, proč je ta cena tak vysoká? Pro orientaci jsem se dívala na cenu osoba/noc a včetně plné penze je to 550 korun. To budou materiály stát více než tisíc korun?

Anonymní řekl(a)...

Já bych se chtěla zeptat, zda po absolovování tohoto ,,kurzu" obdržíme nějaký certifikát, diplom ...?

Anonymní řekl(a)...

Nevím nevím, ale dvoudenní chata a dva lektoři, s cenou nemám problém, najděte si kolik stojí jaké kurzy. Spíš by to tu chtělo nějak popsat ten program.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, tak jsem zavítala na tyto stránky. Že se tedy jen tak podívám. A sedím u nich už od rána a čtu a čtu a čtu :-) Moc milé a pěkné čtení, autorce moc děkuji, Hanka