23. 10. 2010

Tonoucí se i stébla chytá?

Hm, dala jsem svému dnešnímu příspěvku takový nadpis, protože se i stebélka chci uchytit.
Mám pocit, že se topím. Kdyby to mé topení bylo v penězích, bylo by to fajn. Jenže to je naopak...
A tak se spíše s nádechem humoru ptám - neznáte náhodou někdo nějakého bohatého sponzora?
Jak jste si asi z předešlých záznamů všimli, tak nějak jsem se zaplétla do záchrany jedné kulturní památky, novogotického kostela, a píšu dopisy na všechny možné strany a zkouším všecky možné dotace, a kde nic, tu nic, vždycky se jen něco zadaří a další štěstí se druhou stranou vypaří.
Takže kdybyste náhodou o někom věděli a někoho znali, koho by se dalo oslovit, byla bych vděčná.
Ale já vím, že vědět nebudete. Holt žijeme v takové době, že vlastně nikdo nic moc nemá a ti, co by mít mohli, nedají :-)
A tak v této své době proseb a starostí mám jediný svůj sen. Být bohatá. Ne pro sebe, ale pro druhé. Chtěla bych být v roli té, která je oslovována, a která má a která dá... a nejen peníze, ale třeba jen obyčejnou radost ze života. A peníze bych nechtěla mít pro osobní účely a cíle, ale rozdávat je tam, kde je to opravdu potřebné, tedy tak nějak pro všechny.
Bylo by to super.
Být takovým stebélkem pro tonoucí...

Žádné komentáře: