2. 10. 2010

Zveme srdečně na benefiční koncert paní Marie Rottrové, kterou doporovodí skupina Neřež. Koncert se koná v pátek dne 8. října 2010 od 19.00 hod v prostorách bývalé kompresorovny Hornického muzea v Ostravě-Petřkovicích. Předprodej vstupenek je možný ve všech pobočkách Ostravského informačního centra nebo u mne (domluva je možná na adrese mia.proki@seznam.cz) nebo půl hodiny před koncertem. Vstupné je jednotné:
400,-Kč. Výtěžek koncertu bude věnován na další obnovu kulturní památky - hrušovského kostela sv. Františka a Viktora.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Viděla jsem Vás v televizi :-) Bylo to moc hezké a doufám, že se Vám ten krásný kostelík podaří zachránit ;-) S pozdravem a přáním hezkého dne Daniela Novotná

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý večer, moc děkuji za podporu. Musím se přiznat, že mě docela hodně překvapila podpora mnoha lidí, vůbec jsem to nečekala, a jsem za to opravdu hodně vděčná. Ještě jednou moc děkuji a zdravím,
miriam prokešová