18. 5. 2013

Několik poznámek ke zkoušce, zápočtu a k naší pouti

Množí se mi dotazy, tak asi je třeba více informovat.
Takže - všichni, kdo šli poutí, se musí zapsat na nějaký termín, ať mám pak kam zapsat známku nebo zápočet. Odevzdání odpovědí není dáno jedním datem. Protože nechci, abyste se stresovali a abyste odpovědi psali pod časovým tlakem, stačí, když mi odpovědi odešlete nejpozději 3 dny před termínem zkoušky. To proto, abych si všechny materiály od vás jednotlivě stihla přečíst (odpovědi, seminárky) a byla na vás připravena. Podle toho, jak odpovědi zhodnotím a jak budou "vnímatelné", vám napíšu, zda je nutné ke zkoušce přijít osobně. Ale ráda bych, aby ano, i když bude pouť naprosto skvělá, chci vidět osobně pisatele, už i proto, abych se s vámi osobně potkala. Zkouška u těch, kdo prošli putováním, bude na úrovni popovídání si o některých odpovědích :-))
Zapomněla jsem na něco?
Ti, kdo nepsali pouť, přijdou na termín s tím, že budou psát vědomostní test a pak je bude čekat ústní zkoušení.
A pak mám několik studentů, se kterými jsem specificky domluvená v rámci přednášky (a ti, kterých se to týká, o tom ví).
A pak - od každého, kdo psal pouť, jsem chtěla poslat i fotografie, ať vidím obličej. Na přednáškách mělo být více než 180 lidí... Takže velkou spoustu studentů neznám (chodilo vás tak dohromady ke stovce), a ti, kteří na přednášky nechodili, se tudíž mají u zkoušky nač těšit :-)) Protože mám filosofii výchovy prostě ráda...

Žádné komentáře: