4. 1. 2019

Čtrnácté pedagogické zastavení

O Smolíčkovi.
Smolíčku, pacholíčku, otevři nám svou sedničku, jen dva prstíčky tam strčíme....

Jezinky a Smolíček, pacholíček.
Zlaté parohy..  vzpomínáte?
Může mít toto něco společného s pedagogikou?
A je vůbec pedagogika "pohádková"?
V něčem ta pohádka s naší pedagogikou - aspoň tady na blogu - přece jen společného má. Víte co? Ten běh, ten let zlatých parohů, které zachraňují Pacholíčka, ten trysk napříč krajem. Krajem vědomostí, znalostí, představivosti...
Protože my také takto běžíme.
Rychlým klusem "prolétáváme" pedagogikou i pohádkami.
Je to dobře?

… jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme...


Otázky čtrnácté, Pacholíčkové, osobnější:
Baví vás ještě odpovídat na tyto otázky? Myslíte si, že je tento způsob "kognitivně efektivnější" než psaní testu? Jestli ano, proč, pokud ne, proč? :-) Splnil tento blog Vaše představy nebo spíše zklamal?
A otázka taková před koncem vyřčená: které téma se Vám osobně na pedagogice nejvíce zamlouvalo? 
A otázka provokující: máte pedagogiku rádi? Jak ji vlastně - jako předmět - vnímáte? Pokud ji rádi máte, proč? Pokud ne, proč?
Jinak: je pro Vás osobně pedagogika nějakým způsobem zajímavá? Nebo je jen předmětem, který se jako musí, tak když není nic horšího, tak proč ne?

Žádné komentáře: