1. 1. 2019

Deváté pedagogické zastavení

O dvanácti měsíčkách.
Máme před sebou dvanáct měsíců. Stojíme na začátku, na prahu nového roku.
Jak na Nový rok, tak po celý rok, říká se.
Nový rok má dvanáct měsíčků. Co nám asi každý z nich přinese?
Dobíráte si mě, jahody v zimě? :-))
Už i to je možné.
V dnešní době už dvanáct měsíčků - co se týká potravin - nijak specifické nejsou. Máme po celý rok dostupné všechno. I štěstí, zdraví, pohodu, spokojenost, úspěch v našich aktivitách?
To už je asi o něčem jiném....

K dnešnímu večeru počítejte s dvanácti otázkami dle dvanácti měsíčků:


Otázka novoroční první lednová:
Jaké znáte rysy výchovy?
Otázka novoroční druhá únorová:
Jaké znáte typy výchovy?
Otázka novoroční třetí březnová:
Jaké znáte formy výchovy?
Otázka novoroční čtvrtá dubnová:
Jaké znáte modely výuky?
Otázka novoroční pátá květnová:
Znáte pedagogické principy? Vyjmenujte.
Otázka novoroční šestá červnová:
K čemu se vztahuje teorie SMART?
Otázka novoroční sedmá červencová:
Jak jsou pojmenovaná tři stadia vývojové teorie morálky dle Kohlberga?
Otázka novoroční osmá srpnová:
Jaký je rozdíl mezi charakterem a temperamentem?
Otázka novoroční devátá zářijová:
Jaké jsou tři nejčastěji jmenované formy sociálního učení? Vyjmenujte.
Otázka novoroční desátá říjnová:
Jaké typy pedagogické diagnostiky znáte?
Otázka novoroční jedenáctá listopadová:
Jak byste mohli charakterizovat volný čas?
Otázka novoroční dvanáctá prosincová: 
A co na to Brouk Pytlík?

Dobíráte si nás? Tolik otázek, dnes, v novoroční čas? :-))

Žádné komentáře: