13. 6. 2009

Dobrý večer, všem pondělním "putujícím" - od těch, od koho to mám (pro ty, co se mne ptají - pokud to nemůžu najít, sama píšu maily, nebojte se), už mám na pondělí i úterý putování přečtená a pročtená, teď jen dopisuji komentáře a poznámky. Občas se některými putováními nechávám unést až tak, že zapomenu reagovat a pak se k tomu vracím :-) , některé z Vás mám přečtené už i několikrát a pak nevím, jestli jsem už neodepisovala, tak to teď kontroluji a procházím - na pondělí jsem prozatím u jmen do písmenka K. - ale sedím nad tím a pročítám a posílám... ale tedy jen abyste věděli, ti, co posílali putování, za tím všichni uspěli, tuším až na jednu výjimku :-), a ke zkoušce jít nemuseli. To paltí teď pro pondělí i úterý - není tam nikdo, kdy by neuspěl. Spíše naopak, mám radost z toho, jak jste to zpracovali...
Tak zatím a dobrou noc, i pěknou neděli - obojí můžete mít, co se týče filosofie výchovy, v pohodě a v klidu.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za odpověd a přeji krásnou neděli ! P.S.