14. 6. 2009

Prosba - slezskoostravský hrad

Nepředloženě jsem opět něco slíbila - a hoří mi za perdélkou, protože zatím se mi nedaří ani malinko slib splnit. Mám sehnat několik - snad 10 - studentů jako výpomoc při organizování programu pro děti teď v sobotu 20.6. na Dni slezské na Slezskoostravském hradě. A nikdo z mnou oslovených nemá čas...
Kdybyste náhodou o někom ochotném věděli, prosím, dejte mi vědět na můj mail mia.proki@seznam.cz. Spadne mi kámen ze srdce a o jednu starost bude opět míň (v poslední době je skutečně odpočítávám a odčarkovávám... tedy ty starosti)
moc děkuji za případnou ochotu a pomoc a přeji pěkné dny,
mp

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, jsem na zítra zapsaná na zk a ráda bych věděla výsledek, tak jsem se jen chtěla zeptat, jestli bude :-)
J.K.
D07055

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda budete ve středu dopoledne na katedře... Filosofii výchovy už mám uznanou a moc ráda bych měla jedničku i v papírovém indexu, ale zatím se mi nepovedlo zastihnout vás, tak se raději ptám předem.
Děkuji. V.Z.

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, ano, ve středu budu, od 10.00 hod, zkouším. Tak přijďte s indexem
:-)
mp