5. 6. 2009

zítra poprvé a naposled (?)

Je to zvláštní, ale - zítra bude den, který v takové podobě prožiju úplně poprvé.
Možná se zeptáte:
Je možné v mém věku ještě vůbec něco prožít poprvé? :-)
Ano, je.
Hodněkrát jsem na takový podobný den myslela, - a nebylo mi veselo, protože něco definitivně končí (? je tomu ale opravdu tak?) a něco začíná. V mém životě, ale především v životě někoho jiného, kdo po dlouhou dobu tak nějak patřil ke mně.
Tři roky, možná více, jsme spolu byli den co den, a svým způsobem taky noc co noc.
Poslední roky života jsme spolu byli už jen málokdy, vlastně jen občas.
Achich jo.
Zítra se žení můj nejstarší syn.
A bude to zvláštní, protože oba k tomu přistupujeme jinak. Tak nějak z opačné strany.
Pro mě to bude úplně a naprosto bez diskuse poprvé - ale určitě ne naposled
a pro něj možná? sice také poprvé, ale možná a zároveň také naposled :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To jsou krásné chvíle pro potomky, rodič má ovšem pocit, že ztrácí své dítě a tak nějak si uvědomuje, jak ten čas je vlastně pomíjivý. Přeji Vašemu synovi od srdce, ať se do manželství vydá správnou nohou a vychutnává si jeho krásné, ale i stinné stránky plnými doušky. H.J.

Miriam Prokešová řekl(a)...

Moc děkuji...
a všem ostatním, čekajícím se omlouvám, ale teď v posledních dnech jsem nestíhala a neputovala, od neděle zase začnu. Přiznám se, že mi najednou psaní komentářů k poutím chybí :-), už mám každodenní návyk...a těším se..
mp

Anonymní řekl(a)...

Včera novomanželům všichni blahopřáli, slavnostní už zvony znějí, tak ať je toto vaše ANO včerejšího dne požehnáno. Co je láska, to už víte, co je štěstí pochopíte, až se sklánět budete, nad postýlkou dítěte. A tak pro lásku, pro štěstí, pro všechno co Vás chrání, pro brzkou kolébku přijměte blahopřání. Žijte jeden pro druhého, než přijde ten třetí a pak lásku rozdělte si mezi Vás a děti
Blahopřeji k svatbě syna a přeji hodně štěstí a lásky!K.G.