9. 10. 2009

Asistentům pedagoga

Milí moji asistenti :-)
Tak se mi podařilo získat nějaké informace o vašem studiu a o všech těch modulech a kreditech a požadavcích a tak. Prosím, napište mi, kdy a kde je možné se s vámi se všemi setkat, sedneme si nad to a pořešíme, co a jak dál.
Moc zdravím,
mp

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, co se druháčků týče, myslím si, že v úvahu by připadalo pondělí, čtvrtek kolem 13.00 nebo pátek.
Jedličková

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý večer - v tomto nastávajícím týdnu se mi toho "nakumulovalo" nějak moc, nestíhám. Ale v pondělí 19. 10. kolem 15.00 bych mohla, takže se můžeme sejít u mne v kabinetě a dohodnout se, co a jak. Moc zdravím, mp

Anonymní řekl(a)...

Tak by stačilo, jen se druháky? Nebo se zástupci. Jak tomu mám rozumět? :)
H.J.

Anonymní řekl(a)...

No přijďte, kdo můžete a kdo máte o to zájem. Stačí asi zástupce, ať tam není nával :-)))) Myslím, že i my dvě to zvládnem a Vy to pak předáte dál.
Zdravím,
Miriam Prokešová
P.S. A to jste ještě neviděla ta lejstra, co vidím já... to teprve bude "něco k porozumění :-))

Anonymní řekl(a)...

Píšu si a budu se těšit.
H.J.