27. 10. 2009

Jako prase :)

Hmm,
tak jsem zasadila vzadu na zahradu cibulky tulipánů, které jsem si přivezla z Amsterdamu. Celou stovku mix té nejlepší kvality.
Kluci se mi smáli - to mi prý nevadí, že vzadu mi kvítka pravidělně žerou srny, likvidují krtci, požírají slimáci a občas si tam odskočí i veverky? To ještě věřím, že tam něco vyroste?
Nenechala jsem se odradit a myslela si své.
Už si to nemyslím.
Šla jsem se projít zahradou - a zatajil se mi dech.
V zemi hluboké díry či jak to nazvat. Prostě zryto rypákem až na půdu.
Takže my tady nemáme jen veverky, krtky, srny, slimáky,
nám tady řádí taky ještě i divočák!
A já při pohledu na tu spoušť a na to místo, kde ještě včera v zemi spinkaly tulipány, a patrně už nespinkají, náhle pochopila to rčení. To prase to prostě zrylo "jako prase."
A cébulky z Amsterdamu mu nepokrytě chutnaly.
Utřu si slzy...
Chtělo by to opět vycestovat a koupit nové cibulky
a
brokovnici....

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Krásný večer Vám přeji,
dnes jsem v jednom knihkupectví narazila na Vaši novou knihu a hned jsem si ji musela koupit a už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím ;)
Chtěla jsem Vám k ní pogratulovat a poděkovat Vám. Zkuste popřemýšlet, jestli by jste třeba nedala do tisku i Vaše povídky, ta dnešní je krásně úsměvná. Ještě jednou děkuji a nashledanou, studentka T.Š.