3. 6. 2011

po pouti - společník

Zkoušela jsem teď dva dny u státnic, NMgr. speciální pedagogika. Docela v pohodě a myslím i v příjemné atmosféře.
Také pro mne samotnou to bylo příjemné a úsměvné, a to nejen kvůli studentům. Po celou tu dobu jsem totiž měla společnost. Sice nezvanou, nepředpokládanou, ale milou. Chvíli poslouchal, pak běhal, zkoumal okolí, byl spokojený. Vědomosti studentů se mu patrně líbily. Div mu hlavička z toho nepraskala. Pak se málem utopil v kávě - na poslední chvíli jsem ho zachraňovala - a málem nepřežil ochutnávku džusu. Ale zvládli jsme to.
Vyposlechl si něco o Komenském, pak ho zajímala edukace v ČR, také motivace a hodnocení žáků, tuším i reformní školství a metody výchovy a výuky a další. Prostě byl tam celé ty dva dny se mnou, aniž by utekl. Asi se mu to líbilo.
Vzdělanec jeden malunkatý. Dneska jsem mu řekla ahoj.
Kdo že to byl?
Mraveneček...

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A neměl náhodou ten mraveneček červený puntíkovaný šáteček? Třeba se šel Ferda podívat, jak to u státnic chodí, kdyby se rozhodl jít jednou studovat(ať nemusí pořád jen manuálně pracovat...)Taky bych chtěla být na chvíli mravenečkem, abych se mohla jít podívat,co mě jednou čeká...Ale co nevidět se dostavím osobně - jen doufám, že ne jako Brouk Pytlík...Lenka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer paní doktorko,
všichni víme, že toho máte opravdu hodně, ale musím přiznat, že jsme již všichni značně nervózní a proto bychom prosili o menší info, kdy tak asi bychom se mohli dovědět výsledky naší "Májové pouti". Moc děkujeme za odpověď.

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý večer, už nad tím sedím a první z vás podle abecedy už odpvědi mají :-) do neděle budete mít všichni z kombinovaného studia odpovědi v mailu a známky zapsány v el. indexu (je vás 59).
Z denního studia postupuji také podle toho, jak jste zapsáni na zkoušky. Vám kombinovaným :-) se moc omlouvám, nějak na mne padlo plno povinností a večer jsem odpadávala do říše snů dříve, než jsem měla v úmyslu (dokonce se mi to i rýmuje, takže už jsem asi "zpět" a ve formě..)
moc zdravím,
mp

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, paní doktorko, takže my kombinovaní již nebudeme mít žádný termín, během kterého za Vámi máme přijít, jak jsme psala předtím na Vašem blogu v instrukcích o ukončení?Pouze nám naskočí známka a Váš mail, pokud jsem to správně pochopila? Děkuji Vám za odpověď.

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý večer, nepoznala jsem z toho Vašeho dotazu, jestli máte radost nebo naopak. Ale jak tak nad tím přemýšlím, možná bych nějaký termín na tu zkoušku jen pro forma ještě dát mohla a kdo byste chtěli přijít, přišli byste. Mám to tak udělat? tak jo, nějaký termín si ještě dáme a uvidíme.zdravím,
mp

Anonymní řekl(a)...

Paní doktorko, abych se přiznala, tak jsem se ptala z toho důvodu, že těch zkoušek mám ještě docela dost a musím si nějak zorganizovat plán, tak ať vím, zda mám počítat s nějakým termínem u Vás či nikoliv. Samozřejmě že by bylo pohodlnější určitě pro obě strany to vyřídit tak, jak jste navrhovala ve Vašem příspěvku.Když odpadne jedna cesta do Ostravy, znamená to další den učení navíc pro jiné učení a práci:)věřím, že nyní už si rozumíme..

Anonymní řekl(a)...

po dnešní zkoušce si potřebujeme všichni nutně vylepšit studijní průměry...hodila by se nám hodnocení z filosofie výchovy...už se jich nemůžeme dočkat
zdravíme