21. 9. 2011

Krásné ráno

Tak jsem se dnes probudila do bílého dne. Řekněme do krásného rána.
Probudila jsem se ze sna, ve kterém se mi zdálo, že mě vyhodili z práce, protože nejsem perspektivní. Ale nebylo to z té práce současné, ale z práce kdysi před více než třiceti lety. A ponechali si tam kolegyni, stejně starou jako tenkrát já a mnohem mnohem lepší, kterýžto fakt mi nad ránem trčel v mozku. Tak jsem byla i ráda, že ten nepříjemný sen skončil.
Cestou do koupelny jsem potkala syna, nesoucího do popelnice sáček s kočičími hovínky, a vzápětí šlápla do těch psích. Zatímco jsem to uklízela, seřvaly mě kočky, patrně chtěly říct, že mají hlad a jeden ze psů utekl přes díru v plotě k sousedům.
A když jsem se chtěla napít kávy, kterou mi vaří můj již hodně letitý tatínek, zkřivilo mi to ústa, protože ji omylem posolil (a to ji ani necukruju) a navíc do ní přidal nakyslé mléko.
Ještě že mi nevypadaly zuby, nevylouply se oči, nepolámaly se mi ruce a nohy..
A to mi horoskop na dnešek předvídá, že načerpám a získám ztracenou psychickou rovnováhu a atmosféra doma i v práci se pozitivně odrazí na mém zdraví.
Skoro se bojím do té práce jít.
Ale teď jdeme se synem pustit koně, tak snad se ve zdraví vrátím... :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Také bych byla ráda, kdyby to v mém případě byl jen sen...ovšem realita je krutější, byla jsem vyhozena místo bohužel víc než kolegyně, které je nejen starší, ale mnohem méně perspektivnější a s nižším vžděláním...přála bych se taky probudit z toho hrozného snu, jen o dva roky dřív....