15. 9. 2011

Po prázdninách :-))

Prázdniny - dovolená - volno? utekly jako by nic. Všechny moc zdravím.
I když, s tím volnem to je takové problematické. Ačkoliv je, není. Asi to taky znáte. Prázdniny.
To slovo je od prázdna. Prázdné dny, prázdné noci, čas bez práce.
V tom čase jsme se doma rozrostli o další zvířátko. Perskou kočičku. Přinesla jsem si ji na začátku "prázdna", aby zaplnila to prázdno svou přítomností. Celý měsíc jsme ji neviděli. Strachem někam zalezla a časem jsme pochopili, co to znamená být neviditelný. To zvíře totiž celý měsíc neviditelné bylo.
A pak se jednoho dne rozhodlo, že hra na schovávanou končí.
A od té doby sedí před mým počítačem, kdykoliv u něj jsem, sedí mi na myši, mňouká mi do obličeje a chce se pořád hladit. A vůbec jí nevadí, že přes ni nevidím. Pořád si chce povídat a asi si tím vynahrazuje měsíc toho "prázdna."
U lidí to je možná taky tak...
Píšete mi někteří, že jste během prázdnin zabrousili na tyto stránky - a nic.
Tak jsme tedy opět tady...
a prázdno končí :-)

Žádné komentáře: