2. 10. 2018

Hmmm - volby

Hmmm.... za několik dní budou opět volby. Taky kandiduji. Několik studentů vidělo můj předvolební leták v tramvaji. Píšu tam, že věřím v dobro.
Prý - není to moc naivní?
Prý - to vám hlasy určitě nepřidá....
Prý - proč kandidujete?
Hmm, do města z nevolitelného sedmého místa... Musel by se stát zázrak, abych překročila ty, co jsou přede mnou. Jsem tam vlastně jen tak, do počtu.
Prý slušný člověk do politiky nejde.
Naivní, co věří v dobro, ano (?)
Proč?
Protože, jak říkal už Aristoteles, nelze sedět s rukama založenýma a nic pro tuto společnost neudělat. Nebo se o to aspoň nesnažit.
Člověk prostě má být zoon politicon.
Achich jo...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, také si někdy říkám, že jsme naivní, ale je nás hodně. Doufám, že ti přející Vám to dali. Já ano. Věřím, že se pomaličku budeme učit střídmosti (skromnosti), musím se opakovat, je nás hodně, jen se nenechat koupit. Tak hodně dobré rozhodování, důslednost i legraci na té radnici. Krásný den. Yveta. (hledala jsem Vás na FB)

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, moc děkuji....
na FB nejsem, nemám, takže jste mě asi nenašla :-)
Přeji krásné dny, mp

Unknown řekl(a)...

Paní Prokešová, jste velmi fundovaná žena v oblasti filozofie, které se věnujete celý život. Osobní názor v tom, že se snažíte jít do politiky Vám moc neradím, neboť v tom prostředí neumíte chodit, a navíc v politice jsou ,,zvířata", která jdou do krve a Vás takovou čistou duši by se snažili zničit a sežrat za živa. Mé oblíbené ,, ševče drž se svého kopyta" :-) Michal Forst