27. 11. 2008

Přemýšlení

Překvapil a rozesmál mě jeden můj známý. Vyprávěl, že mu přichází od jedné organizace, ve které pracuje, maily.
"Ty, a to mi přijde někdy až 6 i 8 mailů týdně!!! "
A znovu se nadechl.
"A představ si, že já na ně někdy musím i odpovídat!"
V jeho očích byl údiv. Ale to nestačilo, ten dobrák pokračoval dále:
"A já ti u toho někdy i přemýšlím!!!"
Málem jsem se zkutálela smíchy ze židle.
Takový div, taková námaha, ono se musí někdy i přemýšlet! :-) Takové neskutečné nároky na jednoho člověka, kdo by to byl býval řekl?
A tak jsem se zamyslela. Vlastně zapřemýšlela. A do háje - vyšlo mi, že přemýšlím, kudy chodím a že bych někdy chtěla, fakticky chtěla, nepřemýšlet. Protože to přemýšlení je vážně někdy tak akorát na bzum a k ničemu.
A svět je možná mnohem hezčejší bez něj.
A tak se ptám:

Otázka č. 7 hlavní: Přemýšlíte hodně u psaní seminárních prací?Myslí se tím svých vlastních.
Otázka č. 7 vedlejší: A musíte hodně přemýšlet nad otázkami z naší zápočtové pouti?
Otázka č. 7 mimo -vedlejší : a je vám to přemýšlení vůbec k něčemu? :-)
A jen tak na okraj: píše se zkutálela nebo skutálela?

Žádné komentáře: