11. 12. 2008

Nečekaná nepozvaná

Dnes ráno jsem vstala a nebylo mi dobře. Trošku mě to zaskočilo - mám docela dost práce a nemám čas být nemocná. Nemůžu si dovolit onemocnět a navíc ještě před Vánocemi.
Pokud se mi občas stane, že na mě jako jde nemoc, snažím se ji ignorovat. Nechce se mi otevřít jí dveře dokořán a přizvat si ji do svého života. Fakt je, že ona je docela nevychovaná a ani se na to moc neptá. Prostě si přijde a basta. Nechci se už opakovat - ale je to s ní jako s láskou. Ta si taky přijde nečekaná a nepozvaná a ... likviduje člověka :-)) jen proto, že se jí to prostě chce tady s námi být. S nemocí to je stejné.
Otázka č. 21 hlavní: Je ten, kdo přijde nečekán a nepozván také nevychován? Když ano, proč?
Otázka č. 21 vedlejší: Je poslušné dítě dobře vychované dítě? Když ne, proč?
Otázka č. 21 mimo-vedlejší: Jste dobře vychovaní?

Žádné komentáře: