7. 12. 2008

Světí účel prostředky?

Tak, zbývá nám poslední týden. Vím, že v některých skupinách jsme zdaleka neprobrali všechno to, co jsme měli a mohli - je mi to líto. Kdybyste hledali odpověď na některé otázky a nevěděli si rady, snad tady něco najdete i na blogu, mezi přednáškami z pedagogiky a v doplňkových textech.
A prosím, zapište se na zápočet všichni, i ti, kdo píšete zápočtovou pouť, - jde o to, abych pak také já sama měla kam zápočty zapsat.
Baví vás ještě odpovídat na otázky a číst si k tomu tyto krátké texty? Přiznám se, že jsem nakonec zvědavá, kolik vás bude a kdo vydrží jít až do cíle a nevzdá to... asi záleží i na celkové resilienci a vulnerabilitě, že jo?
Vidíte, jak účelově přecházím k otázkám? :-)

Tak tedy:
Otázka č. 17 hlavní: co je resilience a vulnerabilita a co s tím ve výchově?
Otázka č. 17 vedlejší: když je něco účelové, ke kterému směru, který ovlivnil pedagogiku se to vztahuje?
Otázka č. 17 mimo-vedlejší: Myslíte si, že je dobré jednat vždy za určitým účelem? Že účel světí prostředky?

Žádné komentáře: