14. 12. 2008

Ukončení poutě

Jsme na konci naší poutě.
Moc děkuji vám všem, kteří jste se mnou a s ostatními takto den co den šli za naším cílem, poutí k zápočtu.
Znovu si probírám otázky, které jsem zde dala a texty, které jsem napsala - asi jsem na spoustu věcí zapomněla a asi jsem ne zcela využila náš čas k zastávkám a k přemýšlení, ale snad aspoň trošičku ano a snad to nebyl čas zase až tak promarněný. Snad jsem byla aspoň trošičku dobrý a ne zcela zbytečný průvodce na této pouti... Byla bych ráda, kdybyste si také díky tomuto putování z pedagogiky odnesli něco málo i do života. Hlavně povědomí, že pedagogika nejsou jen prázdné věty a fráze a něco, co se "musíme" jen naučit, ale k ničemu to není... Protože pedagogika je ze života a o životě a pro život.
Co tedy závěrem? Mějte se moc krásně a šťastně na Vaší pouti životem :-), ať se Vám vydaří a ať vždycky znáte své cíle, metody, tedy směr svých cest....
Otázka č. 24 hlavní a poslední: Co Vás samotné na pedagogice nejvíce zaujalo?
Otázka č. 24 vedlejší: Která otázka byla pro Vás nejjednodušší a která nejtěžší?
Otázka č. 24 mimo-vedlejší: Přinesla Vám naše pouť více radosti nebo jen starosti? :-)

Žádné komentáře: