14. 12. 2008

V cíli naší poutě

Tak - pokud jste došli až sem, pak dnešek a další dny jsou vhodné k odevzdání a tím také ke splnění podmínek k udělení zápočtu díky naší malé pouti.
Jen několik bodů:
1. své poutě mi můžete zasílat na adresu: miriam.prokesova@osu.cz nebo také na mia.proki@seznam.cz nebo mi je můžete odevzdat osobně v následujícím zápočtovém týdnu.
2. podmínkou udělení zápočtu je také odevzdání seminární práce. Od mnohých je už mám, od těch, kteří ještě neodevzdali, platí bod 1.
3. podmínkou je také zapsání se do elektronického indexu na počítači - neznamená to, že přijdete psát zápočtový test, je to jen proto, abych měla KAM zápočet zapsat.
4. Dobré by bylo, kdybyste mi své poutě zaslali do termínu dne, kdy jsme spolu měli semináře nebo přednášku - pondělní skupina OBPED tedy do zítřejšího rána, řekněme si dnes do půlnoci, a úterní a čtvrteční skupina (aby to bylo spravedlivé) 3ZPD1 do pondělní půlnoci nebo úterý dopoledne do 12.00 hod. Pokud byste měli problémy s dodržením termínů, napište mi, budu se vést zásadou individuálního přístupu :-))
5. Je vše jasné? Kdyby ne, pište a ptejte se. Jinak se moc těším, co mne na Vašich poutích čeká
a nemine...

Žádné komentáře: