10. 4. 2010

A co teď dál? - nejdůležitější pokyny

Tak - a teď přijde to, co jsem měla napsat už na začátku, ale nechtělo se mi - omlouvám se... Tedy něco k tomu, jak si to vlastně všechno představuji a Vy, co se mnou putujete, to vlastně dosud nevíte.
Studenti třetích ročníků, kterým již skončila výuka, a kteří musí mít vše uzavřeno tuším do 14 dnů, mohou vypracované odpovědi posílat do 18. 4. 2010, do půlnoci :-). Tento termín je zvolen tak proto, abych stihla všechny pročíst a uzavřít v daném termínu.
Ostatní studenti - kombinovaného i prezenčního studia, mohou zodpovězené otázky posílat až do konce dubna. Tedy do 30. 4., opět do půlnoci.
Průběh klasifikace bude následující - každou pouť komentuji a hodnotím všem zúčastněným zvlášť, tedy individuálně a odesílám e-mailem zpět. Pokud budu v některých případech na pochybách, poznáte to podle mých komentářů a individuálně se pak dohodneme na přijatelném "výsledku". Znamená to tedy, že vy, kteří mi třeba píšete maily s tím, že jste se doposud nezúčastnili a neodpovídali, šanci ještě máte. A ti, od kterých již odpovědi mám (a za které moc děkuji) mohou být nyní již v pohodě, protože zatím u žádné pouti jsem nenašla problém a jsem více méně odpověďmi a přístupem k nim nadšená. Tudíž prozatím všichni splnili téměř na výbornou. Někteří i s hvězdičkou. :-)
Takže očekávejte v průběhu následujícího týdne mé komentáře.
Přeji tedy pěkné dny a pro ještě putující hodně sil k pouti,
vaše
mp
P.S. Vypracované odpovědi zasílejte na e-mailovou adresu mia.proki@seznam.cz

Žádné komentáře: