18. 3. 2010

Možná nevím

Možná nevím, jaký je náš svět. Ale někdy se usmívám při pohledu na naše psy - protože si občas myslím, že oni to ví.
Třeba náš Pepan (mimochodem má zítra svátek), ten ví o tom našem světě určitě své.
A hodně myšlenek si asi ve svém mozečku probírá. To určitě.
Na básně a knihy o pedagogice občas rád štěká přes sklo knihovničky, která stojí tady vedle mne u počítače. Z ničeho nic se někdy i v pozdní noční dobu probere, jde k tomu sklu a pořádně ty knížky seřve.
Připadá mi to úsměvné.
Aspoň někdo má rozum.... :-)))
A pak si zase lehne k počítači k mým nohám, něco pod svými maltézskými vousky zavrní a spokojeně opět usne.
A jak si tak chrupká, napadá mne, že možná ten psí život je nakonec i malinko spokojenější než ten náš.
Kdo ví?
(Já ne).

Otázky č. 3: Myslíte, že nás čeká prométheovský spád? A myslíte, že naše poznání je skutečně pouhé circumambulantio?
A co tak asi cirkuluje v mozku pejskovi, štěkajícímu na knížky poetické i pedagogické? :-)))

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Posílám Vám odkaz na mé oblíbené filozofy: Voskovce a Wericha - Nikdy nic nikdo nemá (1931) http://www.youtube.com/watch?v=tsj1ppSG4Ys

S pozdravem Adéla Podstufková

Anonymní řekl(a)...

Děkuji, hned jsem se na to podívala, moc pěkné :-))) Byli fakt skvělí.
Mp