22. 3. 2020

Den šestý: únos :-)


Ach, ta technika!
Mám z předchozího večera takový zvláštní zážitek.
Telefonujeme si se synem a s vnoučátky. A kdyby jen telefonujeme - díky technickým vymoženostem jsem tam u nich v bytě vidět na obrazovce mobilu a povídáme si téměř "na živo".
Babičko, budeš se s námi dívat na pohádku?
A tak mě syn "usadí" do poličky a koukáme se s dětmi společně. Komentuji to, ptám se, smějeme se...
Když tu náhle syn přijde pro mobil...
"Kam mě neseš? " Vyděsím se.
"Ale, chvilku jsem tě sebral, neva?"
A tak jsem nedobrovolně "unášena" synovým bytem, nemohoucí s tím nic udělat, nijak tomu zabránit, pohádka nepohádka, kluci nekluci, nese si mě prostě pryč na svůj pracovní stůl a ke své ženě. Potřebují se mnou něco probrat.
Hmm.
V tu chvíli ta nenormální chvíle vypadala téměř normální...


Otázky šesté:
Paradigma Mythos je paradigma naplněné příběhy, mýty, pohádkami.
Které pohádky a mýty jste jako děti měli nejraději a vzpomínáte si, proč?
A opět osobnější otázka, na kterou nemusíte odpovídat, jen pro zamyšlení: Je váš životní příběh po- hádkou? (Možná v této celosvětové koronavirové situaci otázka trošku nepatřičná, nebo právě naopak?)  

Žádné komentáře: