24. 3. 2020

Den osmý - kdo jsme?

Kdo jsem?
Řeknu po pravdě - momentálně člověk, který se snaží nebát a nemít ne-dobré myšlenky.
Člověk, který si uvědomuje, jak krásně a dobře bylo a který věří, že zase bude. Že možná dokonce bude líp.
I když... (snad to není planý optimismus).
A jsem člověk, který si přeje, aby všem ostatním bylo zase dobře. A také do budoucna - aby pohodový, spokojený svět měli také naše děti a vnoučata.
Když už teď najednou možná i vím(e), co to je a bylo "mít se dobře."
A všimli jste si? Některé ostatní věci jako kdyby pozbyly svého významu. To, co bylo důležité, zase až tak důležité najednou není.
A pořád mám pocit, že tato celosvětová situace se mi jen zdá. A těším se, až se z toho snu probudím...
Možná nejen já, ale všichni jsme parafrázovanými slovy Herakleita jen součástí světa "bdících, kteří mají společný svět", ale zároveň jsme ti "spící, kteří žijí jen v tom svém vlastním světě..."
Kdo ví.

P.S. Delfíni v Benátkách prý byl podvrh....

Otázky osmé, filosoficko-nefilosofické:
Otázka filosofická: Kdo a kým jste? 
Otázka nefilosofická: Kdo a kým jste ve svém životě? (myslím profesně)....


Žádné komentáře: