29. 12. 2012

Dolce far niente

Tak zase se blíží konec roku.
Tady toto období, přiznám se, vůbec nemám ráda. Myslím to povánoční.
Proč? Protože je smutno - Vánoce tak brzy končí a jou fuč a za chvíli vstup do nového roku, kdy ten starý už je také v nenávratnu. Vždyť to je vlastně úplně smutné období.
A pak tento čas nemám ráda také kvůli tomu, že se mi najednou nic nechce. A nejhorší je to, že se mi nechce zažívat ani to, že se mi nechce. A přitom mám práce nad hlavu. Ale nechce se mi, tak se z donucení nudím a jsem nervózní z toho, že se nudím, když se nudit nemám a že vlastně na nudu nemám čas, tak proč ji mám a proč něco nedělám.
Rozumíte tomu divnému stavu? Naštěstí toto mívám jen o Vánocích a po nich. Mít to pořád, tak jsem v blázinci.
Dolce far niente - sladké nicnedělání - to asi fakt není nic pro mne...

Žádné komentáře: