29. 12. 2018

Šesté pedagogické zastavení

S čerty nejsou žerty.
A nejen v pohádkách.
Od toho, abychom je zvládli, máme své metody, tedy způsoby, cesty, jak dosáhnout ke svým cílům. Ne sice tak, jako v pohádce... I když někdy pohádkové jsou :-))
Ale i v pohádkách se do pekla dostávají ti nevinní, a zlé Doroty neustále běhají po světě a škodí, kde můžou. Ale nakonec vše dobře dopadne, protože v pohádce je vždy po-hádce. V životě to však tak často nebývá a ani použité metody nám kolikrát nepomohou.



Otázky šesté, metod se týkajících:
Se kterou z metod výuky dle J. Maňáka jste se ve svých letech školou povinných setkávali nejčastěji?
A se kterou z metod jste se nesetkali vůbec?
V čem spočívá rozdíl při stanovení metod výuky dle J. Maňáka a Lernera?
A poslední otázka, jen tak navíc na zamyšlení (pokud tuto pohádku znáte): Kterou z metod použila Dorota Máchalová v pohádce S čerty nejsou žerty? 

Žádné komentáře: