28. 12. 2018

Třetí pedagogické zastavení

Tři oříšky pro....
Setkáváme se nad pedagogikou potřetí :-)
A hned s (údajně) nejoblíbenější pohádkou o třech oříšcích. Nebo jen o Popelce? Nebo o princi se ztraceným střevíčkem? Nebo o zlé maceše a jejich dvou dcerách a jedné vyvdané? Nebo o otci, muži pod pantoflem (je tam vůbec nějaký?) Nebo o postavě služebného, který ty tři oříšky přiveze? Nebo o sově, zvířátcích pomocníčních?
O kom, o čem, je vlastně tato pohádka? Jaký je její vnitřní smysl? Poselství?
Nastínila jsem teď množství různých přístupů. A množství různých odpovědí. Ale neptám se na toto, mé otázky dnes budou jiné....


Otázky třetí, zdánlivě pohádkové a dvě dobrovolné:
Jaké znáte disciplíny pedagogiky? Najděte minimálně trojí rozdělení dle tří autorů.
A co na to Popelka? Do které z pedagogických disciplín by spadala?
Dobrovolně: pokud chcete, můžete odpovědět i na otázky v textu....
A další dobrovolná: nakreslete Popelku s popiskem jako pedagogickou disciplínu :-)

Žádné komentáře: