22. 12. 2014

Den dvacátý osmý - děkuji

Už spolu jdeme 28 dnů.
Bylo to zvláštních 28 dnů. V mém životě se během nich docela hodně stalo, a to nejen v minulosti, ale také v současné době.
Mám pocit, že jsem se s tím vším s vámi se všemi o to podělila, aniž jsem to měla původně v úmyslu. Tak nějak jsem vás ne zcela chtěně "zapletla" do svého života...
Omlouvám se za to. A zároveň vám všem moc děkuji. Za to, že jste, a že jste se mnou putovali touto zvláštní poutí. Hodně mi to pomohlo, někdy dojalo..., někdy povzbudilo, ukázalo jiný úhel pohledu.
Na světě je krásně a šťastně, pokud jím putují lidé jako jste vy...
Děkuji.


Otázka 29? 
Už jste se ve svém  životě smířili s tím, že jsou otázky, na které nejde odpovědět?
Pokud ano, které to jsou (pokud to není příliš osobní) a jak si na ně odpovídáte?

Žádné komentáře: