12. 12. 2014

jen tak na okraj...

Hmm,
jen, co jsem napsala, že mám jiné starosti, objevil se mi od některých z vás na e-mailu dotaz, jaké že starosti vlastně mám, že Vánoce ještě nechystám?
Chce se mi napsat, že ani se neptejte :-))... a přemýšlím, jestli mám odpovědět..., jestli to opravdu chcete slyšet (číst).
Tak jen naznačím - sháním peníze na dofinancování dotací (spoluúčasti a víceprací) při letošních opravách toho mého oblíbeného, zamilovaného kostela v Ostravě-Hrušově. Tentokrát jsme opravovali nárožní fiály - cihlové věžičky. A chybí nám finance, které musíme uhradit do konce roku (tedy nejlépe do konce příštího týdne). Jak víte, organizovali jsme benefiční koncert, napsala jsem asi 30 prosebných dopisů potenciálním sponzorům... vše marné. Jsme pořád tzv. v háji... a slovo restituce už nemůžu ani slyšet, nás se tak nějak totiž prozatím netýkají.
Chtěla bych péct cukroví, starat se o přípravy Vánoc, plánovat úklid, a pečení a smažení a toto všechno, ale prozatím jsem "zaseklá" v tomto.
Tož tak...
každý si je prý svého štěstí strůjcem... ale my, co se o ty opravy kostela staráme, za tuto situaci fakticky nemůžeme. A pomoc v nedohlednu.


Dalekáť cesta má, marné volání :-))

P.S. A učitelka ve mne se nezapře - řekl kdo? A kde?

Žádné komentáře: