16. 12. 2021

Putování dvacáté druhé - škola tenkrát

Ta panenka (v předchozích putování) je prý děsivá. Zhodnotily moje děti. Prý vypadá strašidelně. Jako z hororu. Taková prý creepy. 

Hmm. Mé, naše dětství ale takové hororové fakt nebylo :-) Fakt ne. Vysvětlovala jsem.

Vyhodnocovala jsem v minulém týdnu příspěvky žáčků do soutěže Generace prarodičů (na stránkách www.balonek.cz). A žasla jsem. Jak ty děti krásně psaly o tom dětství a o škole kdysi dávno, jak ti prarodiče, babička a dědečkové s láskou vzpomínali na to své dětství, tu svou školu, a jak tento pěkný pocit dokázali předat i svým vnoučátkům.

Hmm.

Nemám až tak pěkné vzpomínky na školu...

Vy ano?


Otázka dvacátá druhá, která se teď sama nabízí:

1) Mohli byste mi převyprávět svou nejhezčí, případně nejhorší vzpomínku na svá školní léta? 

Poznámka: moc děkuji :-))

Žádné komentáře: