15. 12. 2021

Putování dvacáté první - říkají mi

 Říkají mi kamarádky, co všechno už k Vánocům dělají a co už mají hotové-ho. Pečou cukroví, uklízejí, čistí okna, nakupují dárky. 

A já sedím u počítače a kolem mě se vrší nedokončené, nedodělané úkoly. Prý nepropadejte panice. Žádný stres, žádný shon, klídeček.

Jako kdyby datum 15.12. a 16. 12. bylo nějak zakleté v termínech. A stihnete to? Stíháš? Zní jedna z nejprotivnějších otázek.  Ano, jistě.... Ale ještě jsem se k tomu nedostala...

Znáte to? Znáte, určitě.  

Všelikéť kvaltování toliko pro hovada dobré jest, říkal Komenský. Asi věděl, o čem mluví. 


Dnes den odpočinkový, bez otázky, jen vysvětlení: doposud jsem nereagovala- nebo jen málo, - na vaše krásné odpovědi. Moc se za to omlouvám. Nahoře vizte důvod :-((( Ale nebojte, stihnu to....

Jak říkával jeden můj známý kdysi dávno: vsjo budět, děvočky :-))

Nebo otázka přece jen vložená: 

1. Stíháte?

2. A na co byste se rádi zeptali vy mě?

Žádné komentáře: