23. 5. 2009

91 jmen

Dobré ráno, sedím u počítače a jen tak koukám... před sebou ještě 91 jmen z e-mailového putování. Vím, slíbila jsem, že to bude okamžitě, ale jak mnozí - tedy Vy z těch 91 poutníků - vidíte, že nestíhám. Doufám, že nejste příliš vystresovaní, už jsem si dokonce našla i systém a snad se mi podaří doputovat co nejdříve....
Jen jsem vám chtěla všem říct, že celkově jste mi přivodili (už se neumím ani vyjadřovat) podivné emocionálně laděné hnutí mysli - radost spojenou s vděčností a s vzácným pocitem, že to všechno kolem nás má možná sice skrytý, ale přece jen smysl. Mám zrovinka drobet problémy s vedoucím v práci, a zbyly by mi jen oči pro pláč, nebýt Vás - protože po přečtení Vašich putování a Vašich uznalých slov je mi prostě na světě líp a - moc za to děkuji. Taky básně, rýmovačky a kresby čarodějnic a tanečnice Máji jsou naprosto úžasné. A Kantovy citáty možná vykřikuji i ze spaní a budím tak našim ubohým Kantem z klidného spánku svého prací zemdlelého muže :-)
Ach jo, jak vidíte, humor mě neopouští, tak snad ve zdraví dojdu,
mějte krásnou sobotu a neděli,
MP
Otázka, která mě trápí: má se při oslovení více lidí psát velké nebo malé v -V ve slově Vás? Mám v tom zmatek - ale myslím tím Vás jednotlivě i vás dohromady - pokud to nějakému češtináři z vás trhá oči, moc se omlouvám :-)))

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den.
Tak, jak říkáte. Při oslovení více z nás se píše - vás, když pišeme jedné osobě, píše se - Vás.
Držíme palce, abyste vše zvládla, aby se vše v práci vyřešilo. Přejeme hodně sil a optimismu do dalších dnů.
Děkujeme za všechna ta milá slova, která nám píšete.)

Anonymní řekl(a)...

Klidně nám tykejte..a na vedoucího se vys......,říkejte si, co si myslíte..bude Vám líp na duši..jako mě..i když mě nemaj za to lidi rádi..vážím si Vás..a to jste mě ještě nestihla odepsat ....Rebelka

maja řekl(a)...

Dobrý den, já jsem Vás (píšu velké V, protože si Vás vážím a v tomto případě se píše velké, jinak v ostatních případech malé)včera potkala asi kolem 2 hodiny a zdravila Vás, protože jste se mi zdála nějaká vyčerpaná a "zdrchaná". Až mi Vás bylo líto, že toho máte tolik. A : Kdo neměl někdy problémy se svým vedoucím, jako by nebyl :). Dělejte více toho, co Vás těší.

Anonymní řekl(a)...

Hlavu vzhůru, máme Vás rádi (když se tak dívám na příspěvky, tak vidím, že v tom nejsem sama). Není kam spěchat. V nejhorším si dáme řeč u zkoušky a probereme ty příspěvky tam :-)Hlavně se nám u toho počítače nesložte. A co se týká šéfa, tak co nás nezabije, to nás posílí. Někteří šéfové jsou tady asi od toho, aby nás zocelovali. Navzdory jim slunce svítí a kytky kvetou. Lenka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
jen optimismus, zkuste si dokola říkat: "Miluji Tě. Omlouvám se. Prosím, odpusť mi. Děkuji." Já to už říkám bolavé noze, věcem, sobě i druhým, hlavně příteli, a je mi líp - pomáhá mi to (stačí opakovat v duchu, přinejmenším zaměstnáte mysl a nepustíte negativní myšlenky).
PS: Moc děkuji
T.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Já vím, že toho máte moc, ale chtěla bych se zeptat kdy pošlete skupině,která má v úterý zkoušku, výsledky jestli ste nám ty úkoly uznala.
Moc děkuji za odpověď.
S pozdravem Lucie Zelinková.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer! Optimismus :-)))! Máte v sobě něco moc příjemného a hezkého!! Nedejte se odradit a znechutit! Všechno co děláme má určitě smysl!! Ale nezapomínejte také odpočívat a vypnout ať se z toho všeho neodrovnáte!! Máme Vás moc rádi!!! Dlouho jsem nepotkala tak skvělého a vnitřně krásného člověka jako jste Vy! Moc si Vás vážím!! Nedejte se :-)))! Přeji mnoho sil, vitality a kolem sebe co nejpříjemnější človíčky :-))! Moc Vás zdraví Alena K. ( já už jsem od Vás své Putování dostala :-)) )

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, moc děkuji za tolik milých slov, ani nevím, jestli si je tak zcela zaloužím. Nad zítřejším - úterním - puováním sedím, zatím mají všichni uznáno, během dnešního dne individuálně rozešlu své komentáře. Jen pro zajímavost - prozatím jsem uznala všechny, až na malé výjimky na výborně :-), protože jsem skutečně a doopravdy Vašini odpověďmi nadšená a číst putování mi dělá radost. Mějte tedy všichni krásný týden, MP

Anonymní řekl(a)...

Kéž by více vyučujících bylo tak nadšených pro alternativní způsoby zkoušení jako vy :-) To by se pak studovalo bez stresů a s radostí. Veronika

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych se Vás zeptat, kolik ještě zbývá? Jen mě to zajímá, nechci tím nijak popohánět nebo tak, ale fakt Vás za to obdivuji, protože číst dvěstěkrát x papírů... To si pak budete muset zajet do nějakých lázní s očima ne?? :-D

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Omlouváme se, že Vás pořád s něčím vyrušujeme, ale chtěly bychom se zeptat, jestli stihnete přečíst putování také od zítřejší odpolední skupiny?holky ze speciální pedagogiky