26. 5. 2009

Jen vánek pouhý

Člověk je jen vánek pouhý, i kdyby stál pevně. Každý žitím putuje jak přelud... píše se někde ve Starém zákoně.
Tak tak nějak se momentálně cítím.
Sice jako vánek nevypadám, ale tak nějak mi vnitřně je.
A počítač je obláček na nebíčku a slunce je kytička.
Tak vidíte, jak se dá pomaloučku polehoučku zblbnout :-)
Nic - obléknu svůj vánek do společensky úměrného oděvu, vypnu svůj domácí obláček (a dost!) tedy počítač a půjdu zkoušet jiné "vánky" (Ivánky).
Až doputuji na katedru pedagogiky naší matičky OU, pak
bloudě zabloudím mezi přeludy... (tak pokračuje Starý zákon, ne já)
a vystavím těm vánkům známky
do elektronického indexu
a pak odvanu domů :-)
opět ke svému počítačovému obláčku

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jako ten vánek se občas cítí každý z nás. Unavený, vyčerpaný, slabý jak pírko... . Ale stejně jdeme dál a sbíráme střípky síly.. :-)). Držím pěsti, ať všechna ta Putování ve zdraví zvládnete!! A ještě jednou moc děkuji za krásnou možnost alternativní, bezstresové zkoušky! Pro Vás to ovšem tak bezstresové není :-( . Mějte se moc pěkně a hodně sil!!! Alena.K.

Anonymní řekl(a)...

Ve snaze vám ulevit jsem se přepsala na pozdější termín zkoušky, ale pak jsem si uvědomila, že je to dopoledne a hupky šupky jsem se přepsala zpět, tak se omlouvám, že vám dělám zmatky. Takže pokud ke mně nedoputujete, uvidíme se ve čtvrtek. Lenka B.