27. 5. 2009

Ať je s námi

Oznamuji - ha - že mám dnes volný den, což znamená, že nemusím na OU, poněvadž nezkouším, nekonzultuji, neradím se na poradách, neučím, prostě nic takového. Na dotaz mých synů, zda-li dnes někam jdu, jsem nadšeně odpověděla, že ne, že jsem doma. Což znamená, že usedám ke zbývajícím putováním a že byste se dnes měli všichni vy čekající v průběhu dne konečně dočkat!
Takže - vzhůru na cesty...
"Vánek" se prověje Vašimi myšlenkami,
dobrá vůle a štěstíčko
(a brýle a fungující počítač)
ať je s námi

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji moc za Vaše ohodnocení velmi mě potěšilo a budu se těšit na další setkání během studia.S pozdravem Š.V.

Anonymní řekl(a)...

Doufám, že díky té Vaší přeplněné schránce moje putování vůbec došlo :-D, ale snad ano... to by mi asi jinak přišlo oznámení, že Vám to nepřišlo :-D ... D07055

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý večer, ano. D07055 mi došlo :-)
Jen jsem teď trošku na rozpacích - v jednom putování jsem se dočetla, že byste vlastně někteří chtěli přijít i na zkoušku si popovídat - jejdanenky, tak pokud jsem někoho zaskočila tím, že už nemusí ani chodit, a on přitom až tak chce :-),tak přijďte, nemůžu vás případné nadšence o to ochudit... :-)však se můžeme domluvit.
mp

Anonymní řekl(a)...

Ti "oni nadšenci" stejně stále pročítají Vaše stránky......
Ale chtěla jsem se zeptat, kdy začít pátrat, zda putování dorazilo?
Psala jsem Vám na obě email adresy.P.Slováková

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
nějak mě přepadává strach,jestli vám mé putování došlo? Jestli jste tedy stihla včera opravdu všechna putování přečíst a odpovědět na ně, mně žádná odpověď nedošla. Děkuji, V. Galová (putování bylo zasíláno z mého soukromého emailu)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, jestli byste nemohla přednostně odpovědět nám, kteří jsou na zítra zapsaní na zkoušku, ať víme, jak jsme na tom. Moc by nám to pomohlo:)Děkuji.S pozdravem A.Krajňáková

Anonymní řekl(a)...

Přidávám se k těm "netrpělivým". Taky mi ještě nic nedošlo. Posílala jsem odpovědi 13.5. P.Z.

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, to víte, že jsem měla opět velké oči - a nestihla to. A navíc, protože zákon schválnosti fakticky funguje, nám včera doma nešla elektřina - stává se to jednou za sto let :-), a ejhle, zrovinka když mám "volno", tak ji vypnou... A dnes jsem zrovinka teď přišla z práce, a už sedám, a už píšu. Mám před sebou: D07500, D07643, D07645, D07775, D07520, D07761... tak jdeme na to :-)

Anonymní řekl(a)...

Já mám L08096, tak snad se mi to nikde nezatoulalo :-(

Miriam Prokešová řekl(a)...

Nebojte, mám Vás (z 15.3.,21.4. a z 13.5.) teď jsem to kontrolovala.
Opravdu se nemusíte lekat.
Tak zatím,
mp

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, nezlobte se, že Vás obtěžuju, ale chtěla jsem se zeptat zda Vám přišlo mé putování. Posílala jsem ho 14.5. - D07529. S pozdravem K.S.